Saturday, May 18, 2013

rindu nak bercinta..

kau milik aku
kau tak boleh tengok dia
kau milik aku
kau jangan senyum pada dia
kau milik aku
kau jangan pegang tangan dia
kau milik aku
kau jangan cium dia
kau milik aku
kau jangan peluk dia
kau milik aku
kau jangan..

aku milik kau
kau tak tengok aku
aku milik kau
tapi kau marah aku
aku milik kau
tapi aku menangis tak dipujuk
aku milik kau
tapi aku tersiksa
aku milik kau
tapi kau biarkan aku pergi
aku milik kau
tapi aku tak berhak bersuara
aku milik..

suka atau tak suka
cinta tu buta
suka atau tak suka
orang pandang paras rupa
suka atau tak suka
pompuan mostly kejar harta
suka atau tak suka
lelaki dilahirkan dengan ego
suka atau tak suka
bercinta itu sakit
suka atau tak suka
tak ada sesiapa lagi sakit dari bercinta.

jadi sebab itu
aku tunggu kau
kerana aku tau
bila sampainya majlis akad nikah itu
dengan takdir tuhan
yang semuanya terletak pada dia
aku akan menangis
sebab aku berjaya dan menang
dalam hidup yang selama ini; hanya ada mungkin.

No comments:

Post a Comment